пʼятниця, 18 вересня 2020 р.

За що я люблю наших синоптиків!



Почитав я sinoptik.ua вже вчора, тобто у четвер - там у них чудова літня погода весь день, "без опадів". Натомість наступного дня мало різко стати зимно.

Ну то сів я на ровера та й поїхав на Десну покупатися-повалятися, вхопити ще трохи літа. Воно й справді було пекло, але так лише години до 16-ї. 


Далі швидко із заходу накрила хмара, гілки з дерев посипалися, піднялася пилова буря (аж із-за Десни пилюку несло!), вдарила гроза...

Але я продовжую далі вірити Сіноптіку, що дощу ж не буде - самоклацаюсь на тлі темного неба...
Нарешті коли віра моя вмерла остаточно, то скоренько зібрався і почав ганебно відступати додому - летів як на крилах, благо, вітруган підганяв у спину.


Тільки ось халепа - домівка виявилася далеченько і накрив мене добрячий дощ дорогою, як із відра ))

Тому дякую нашому Гідрометцентру, а особлива гаряча подяка Сіноптіку! 

Ви мені таки адреналіну в жили вприснули )


 

Немає коментарів:

Дописати коментар