четвер, 22 листопада 2018 р.

Повстання бляхaрів




Можете мене закидати шапками, але мене зовсім не проймають скигління євробляхарів, що у них, мовляв, мало грошей і тому вони хочуть мати автівку задешево.

Коли у вас мало грошей, то їдьте трамваєм чи маршруткою. Я, наприклад, так і роблю. Навіть таксі через день вам обійдеться дешевше, ніж власна автівка! Бо 70-80-ти відсоткам власників чортопхайок вона у збиток і без неї можна легко обійтися. Але ж ні! Бо мати автівку - це у нас питання статусу! Бо кум скаже, що ти злидень, адже коханку у ліс не можеш звозити! Як не крути, а авто у переважній більшості випадків далеко не необхідність - а таки розкіш. А за розкіш треба платити суспільству.

Я би зробив автівки ще дорожчими!

Тоді би може менше їх було. І менше би було заторів і тягучок. Я, наприклад, вчора автобусом з центру на район добирався 2,5 години! І це дякуючи виключно тягучкам!
І не стояли би ваші чортопхайки на тротуарах у кілька рядів та ще й на газонах, так що пройти з дитячим візком неможливо!
І ліс не був би таким засраним на кілометр від дороги з обох боків! І береги водойм!
І дихати було би набагато легше в мегаполісі!
І не стояли би в дворах роками кинуті, нікому не потрібні авто!
А ще нагадайте мені, скільки вас, автовласників, гине на дорогах? І дітей ваших. І абсолютно невинних пішоходів. Далеко не кожна війна може зрівнятися з такими жертвами!
Я вже мовчу, що ходити пішки чи на велосипеді значно корисніше (для вашого ж здоров'я!), ніж возити свою товсту дупу з пузом у чортопхайці.

Тому, бляхарі, можете мене звинуватити у підіграванні владі, можете обізвати порохоботом, але я дуже закликаю поліцію цих жлобів-перекривачів доріг жорстко розігнати. Щоб більше не хотілося ґвалтом підлаштовувати країну під свої шкурні інтереси...

3 коментарі: