пʼятниця, 4 березня 2011 р.

Це не ознака здоров’я…

Я часто задумувався, чому в нас релігійні й наукові погляди на світ не просто не співпадають, а часто прямо протилежні. Зокрема походження Світу, життя на Землі, людини тощо. Як може дитина в школі вивчати один погляд на речі, а в церкві, чи там в недільній християнській школі, потім слухати прямо протилежне?

Чи не є це такою собі суспільною шизофренією? І чи здатні люди, хворі на цю хворобу, зробити великі відкриття, подвиги, досягнення?.. Українці, нажаль, не хочуть про це задумуватися – вони можуть одночасно мати чисто науковий погляд на Світ і вважати себе ревними християнами.

Єдина наразі «втіха», що хвора на неї вся Західна цивілізація, котра свої кращі досягнення зробила ще тоді, коли не захворіла. Однак в Європі нині церкви пустують, а в нас хвороба прогресує…













Ось таку абсурдну картину я побачив уздовж Сходів Української культури на території МАУП. Загалом непоганий намір показати неперервність нашого Роду вилився у подібну абракадабру, де Кам’яна Могила датується 12 тис. років до Хр., булава – 24 тис., Трисуття (Тризуб) – 44 тис., а ось Світ створено всього 5508 років до Христа…

2 коментарі:

  1. Мені цікаво, що вас спонукає вас спонукає поширювати інформацію про ідолопоклонство?

    ВідповістиВидалити
  2. А Ви не могли би уточнити, у чому, власне, моє ідолопоклонство?

    ВідповістиВидалити